Info

Tellimine:

  • Ostmiseks valige meie kaubavalikust soovitud ese.
  • Kui laoseisu kohal märge "JAH" on toode kohe olemas. Kui märge "EI, Saabumas" on toode lülitatud järgmisse tellimusse ja on saabumas. Kui märge "EI", siis küsi lisaks tellimise võimalikkuse kohta.
  • Asetage ese ostukorvi vajutades nuppu „Lisa ostukorvi"
  • Vajutades nuppu „Ostukorv" paremal üleval, viib Teid järgmisele lehele, kus saab muuta kogust jne.
  • Vajutage nuppu "Edasi"
  • Täitke vajalike andmetega tellimisvorm.
  • Korrektselt täidetud lahtrite ja vajutades nuppu "kinnita/saada" ilmub teade "Tellimus saadetud, täname!". Kui seda lauset ei ilmu, olete teinud lahtrite täitmisel vea, kontrollige andmed üle.
  • Esimesel võimalusel saadame Teile vastuse meilile ning vajadusel arve *.pdf failina.
  • Vastus saabub 24h jooksul. Reeglina minutite jooksul.
  • Toodetel, mis on juba varasemalt tellitud on toote laoseisu juures kiri "saabumas"
  • Tasumine toimub Teile saadetud arve järgi. Tasuda on võimalik pangaülekandega või kohapeal sularahas. Ülekandeks vajalikud rekvisiidid on esitatud saabuvas arvel. 

Kohaletoimetamine:

  • Kauba kohaletoimetamine toimub Omniva postipakina, Omniva pakiautomaati, Omniva kulleriga või Cargobus-i kaudu.
  • Saadame kauba teele vähemalt 24h jooksul peale ülekande laekumist tööpäevadel.
  • Ostja võib valida erinevate saatmisviiside vahel tellimisvormi täites.
  • Kaubale on võimalik ka ise järele tulla eelneval kokkuleppel.
  • Transpordikulud tasub ostja.
  • Mitme eseme ostu puhul tasutakse saatmiskulu ühekordselt kõige kõrgema saatmiskulu järgi.
  • Tasuta kohaletoimetamine on võimalik Tallinna piires alates ostusummast 150.-EUR.
  • Kauba eksport toimub vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
  • Kauba sihtkoha riiki sisseveo tingimuste tundmine on ostja kohustuseks.
  • Kui kaup saadetakse ostjale posti teel, vastutab võimalike ohtude ja riskide eest ostja.
  • Välismaale saatmise (international shipping) transpordikulu KÜSI (ASK HERE).

Garantii ja pretensiooni esitamine:

  • Kõikidel kaupadel garantii pool aastat. Juriidilisest isikust ostja puhul kehtib tootja poolt määratud garantiiaeg.
  • Garantii alla ei kuulu: patareid, akud, droonid, tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired, kuluva iseloomuga tooted.
  • Ostetud kaupadel 14 päevane tagastusõigus. 14 päevase taganemisõiguse kehtivuse ajal on keelatud kliendil toodet kasutada. Toode on kasutamata kui see on puuduseta, täiskomplektne, kasutamata ja avamata originaalpakendis. Toote kasutamine ei võta kliendilt taganemisõigust, kuid siis võib nõuda kliendilt hüvitist ulatuses, mille võrra toote väärtus vähenes. Kaup peab olema tagastatud 14 päeva jooksul alates ostukuupäevast.
  • Kui toote defekt ei ole valmistajapoolne või toode osutub terveks tuleb tasuda testimistasu 20.-EUR
  • Enne tagastamist vajalik võtta ühendust kauplejaga emaili teel.
  • Tagastamisel Omniva pakiautomaati soovitav kasutada sihtkohaks Tallinna Valdeku Maxima pakiautomaati.
  • Toote maksumus hüvitatakse kahe nädala jooksul peale tagastamist ja testimist.
  • Kehtiva garatii puhul ja defekti avastamisel teostatakse kõigepalt test, siis remont ja kui viimane ei õnnestu, siis vahetatakse ümber sama või samaväärse kauba vastu või tagastatakse ostusumma.
  • Tagastamisel või garantiiremondi puhul transpordikulusid ega ülekandekulusi ei hüvitata.
  • Tarbijal on pretensiooni esitamise õigus kaks aastat alates ostukuupäevast (v.a.patareid, akud, droonid).
  • Esimesel kuuel kuul peab tõendama kaupleja, et tegemist on/ei ole tootmisveaga.

Privaatsuspoliitika:

  • Isikutega seotud andmeid (email, telefon, aadress) kasutatakse AINULT kliendiga kontakteerumiseks ja kauba kohale toimetamiseks. Andmeid ei jagata kolmandatele pooltele, ei saadeta reklaami ega uudiskirju. EL andmekaitse reform. Lisainfo ja küsimused: digikaup@gmail.com

Lahkarvamused:

  • Kõik osapoolte vahel tekkivad lahkarvamused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.