Tähelepanu!  Link "küsi lisainfot" hetkel ei tööta. Küsimused palun saata otse emailile digikaup@gmail.com

Info

Tellimine:

  • 1. Ostmiseks valige meie kaubavalikust soovitud ese.
  • 2. Asetage ese ostukorvi vajutades nuppu „Lisa ostukorvi"
  • 3. Täitke vajalike andmetega tellimisvorm, mis ilmub vajutades „Vaata ostukorvi".
  • 4. Esimesel võimalusel saadame Teile arve.
  • Toodetel, mis on juba tellitud on toote laoseisu juures kiri "saabumas"
  • Tasumine toimub Teile saadetud arve järgi. Tasuda on võimalik pangaülekandega või kohapeal sularahas. Ülekandeks vajalikud rekvisiidid on esitatud arvel. 

Kohaletoimetamine:

  • 1. Kauba kohaletoimetamine toimub Omniva postipakina, Omniva 24, Omniva kulleriga või Cargobus-i kaudu.
  • 2. Saadame kauba teele vähemalt 24h jooksul peale ülekande laekumist tööpäevadel.
  • 3. Ostja võib valida erinevate saatmisviiside vahel.
  • 4. Kaubale on võimalik ka ise järele tulla eelneval kokkuleppel.
  • 5. Transpordikulud tasub ostja.
  • 6. Mitme eseme ostu puhul tasutakse saatmiskulu ühekordselt kõige kõrgema saatmiskulu järgi.
  • 7. Tasuta kohaletoimetamine Tallinna piires alates ostusummast 150.-EUR.
  • 8. Kauba eksport toimub vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
  • 9. Kauba sihtkoha riiki sisseveo tingimuste tundmine on ostja kohustuseks.
  • 10. Kui kaup saadetakse ostjale posti teel, vastutab võimalike ohtude ja riskide eest ostja.
  • 11. Välismaale saatmise (international shipping) transpordikulu KÜSI.

Garantii ja pretensiooni esitamine:

  • Kõikidel kaupadel garantii pool aastat (v.a.patareid, akud, droonid).
  • Ostetud kaupadel 14 päevane tagastusõigus. 14 päevase taganemisõiguse kehtivuse ajal on keelatud kliendil toodet kasutada. Toode on kasutamata kui see on puuduseta, täiskomplektne, kasutamata ja avamata originaalpakendis. Toote kasutamine ei võta kliendilt taganemisõigust, kuid siis võib nõuda kliendilt hüvitist ulatuses, mille võrra toote väärtus vähenes. Kaup peab olema tagastatud 14 päeva jooksul alates ostukuupäevast.
  • Enne tagastamist vajalik võtta ühendust kauplejaga emaili teel.
  • Tagastamisel Omniva pakiautomaati soovitav kasutada sihtkohaks Valdeku Maxima pakiautomaati.
  • Toote maksumus hüvitatakse kahe nädala jooksul peale tagastamist ja testimist.
  • Tagastamisel või garantiiremondi puhul transpordikulusid ega ülekandekulusi ei hüvitata.
  • Tarbijal on pretensiooni esitamise õigus kaks aastat alates ostukuupäevast (v.a.patareid, akud, droonid).
  • Esimesel kuuel kuul peab tõendama kaupleja, et tegemist on/ei ole tootmisveaga.

Privaatsuspoliitika:

  • Isikutega seotud andmeid (email, telefon, aadress) kasutatakse AINULT kliendiga kontakteerumiseks ja kauba kohale toimetamiseks. Andmeid ei jagata kolmandatele pooltele, ei saadeta reklaami ega uudiskirju. EL andmekaitse reform. Lisainfo ja küsimused: digikaup@gmail.com

Lahkarvamused:

  • Kõik osapoolte vahel tekkivad lahkarvamused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.